HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 5.

2010.02.05. 23:23 TomiFeri

Ma kicsit elaludtam (a 9.45-ös harangjáték keltett, egyre cikibb), a többiek már vártak, szóval összeszedtem magam, és elmentünk a városházára a tartózkodási engedélyeinket megvalósítani. Lenyűgöző a belga bürokrácia, igaziból fogalmunk sincs, minek mindenre ennyi szabály. Ugyan úgy, mint a kresz; biciklis nem közlekedhet járdán, csak bicikliúton és úttesten, stb. Magyarország miért működik sokkal jobban kevesebb, vagy be nem tartott szabályokkal?

            A városházázás után vettünk magunknak belga telefont, aki akar fel tud hívni rajta, a száma: 0032 484 673352. Meg vettünk még valamit, de arra nem emlékszem (az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt 6-án este írom). Hazajöttünk, ettünk, és megteszteltük a csodás vadi-friss telefonjaink. A többiek elmentek valami soprtdélutánra, amiben én nem éreztem magam érdekeltnek, ezért lightolgattam itthon. Később Csabival utánuk mentünk, közben felfedeztük a kampuszhoz tartozó hatalmas park némely részét, és beültünk sörözni a többiekhez, akik addig röplabdáztak (Guszti megsérült, és beleszeretett egy szlovák lányba). Én még szerettem volna gyúrni, de nem ment, mert mindenki fáradt volt, így inkább hazajöttünk. Főztünk ebédet (este 8-kor), és miután kiöltöztünk, elmentünk a Pangeába az International partira, ami ugyan olyan ivást jelent, mint eddig, csak itt szedtek „belépőt” haiti javára, ill. a sörivással is őket támogattuk. Volt zene, tánc és minden jóféle mulatság, meg móka-kacagás, ill. megint annyi nemzetiséggel ismerkedtem meg, hogy nem lehet őket számba venni. Ezt kb. éjjel egyig bírtam, és amikor betette a DJ a Gangsters Paradise c. méltán elfeledett számot, akkor úgy éreztem, számomra itt vége a bulinak, és hazabindzsiztem.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr671735391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bendő 2010.02.07. 13:37:47

Itthon sem lehet járdán biciklizni!!! Sopronban elég keményen büntetik is, de legalábbis arogánsan lezavarnak a rend őrei az úttestre.

Végre vannak képek jeee:)
süti beállítások módosítása