HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

'10. március 2. - kedd

2010.03.03. 21:48 TomiFeri

Ma ismét tovább aludtam a kelleténél, de ügyesen pont beértem az óra elejére, kicsi késéssel. Jó a miszticizmus és spiritualitás, mert majdnem mindent értek, olyan szépen beszél a tanár.

Óra után bicikliboltokba mentem el, de ezek vagy félkegyelműek, vagy drágák, minden esetre nem lehet összerakatni két tisztességes és olcsó kereket, vagy mert drága, vagy mert nem tudják, milyen egy pályaagy. Hazajöttem, és sokat kellett várni mire ebédhez jutottam, mert Csaba csirkét csinált, és lassú volt a sütő. Végül mire megebédeltem, mehettem is edzésre.

Az edzésen majdnem elaludtam, mert a mester rettenet sokat beszélt, nem volt olyan izgalmas, és valami gagyi tajcsit tanított. Hazajöttünk, és vegetáltam kicsit, meg szenvedtem a mosógéppel, ami megint lehúzott egy euróval. Jüdittel még ittunk egy sört, és addigra kész lett szárítással mindennel együtt a mosás, és végre lefekhettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr731807050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása