HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 23.

2010.02.24. 00:35 TomiFeri

Ma korán keltem, tusoltam és reggeli közben csináltam szendvicseket, majd Judittal elindultunk, és a felszúrt-legyes téren találkoztunk az ő Esztijével és Dáviddal, és elmentünk Amszterdamba. Ez egy ilyen számomra furcsa szervezés, alapból nekik pszichológus-andragógusoknak szólt, de be tudtam csatlakozni. Ingyen volt az út, csak ott meg kellett nézni egy ostoba kiállítást.

Így amikor épp nem a kiállítást néztük, akkor sétálgattunk a városban, és csodálkoztunk a tenger biciklin, négeren, meg amikor szembejött a fűszag az utcán. Nem csak a kaféshopokban szívnak, hanem úton-útfélen. Furcsa ország ez, nem nyűgözött le első körben, lapos, keskenyek a házak, sok a víz, és figyelmetlenek az emberek. Jó, általánosítani viszonylag alaptalan, mert csak egy váci utcányi (és jellegű) részen sétálgattunk, de látványra akkor sem közelíti meg Budapestet.

Késődélután hazajöttünk, és kicsit gépeztem, majd Judittal még elmentünk a Villa Ernestóba, ittunk 1-2 Westmallét, meg szereztünk Leffés poharat, és  hazajöttünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr51788388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása