HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

az elmúlt hét (bocs, ezentúl sűrűbben írok majd!)

2010.03.22. 00:30 TomiFeri

hát nem elfelejtettem írni már egy ideje? de miért is! Nézzük csak sorra;

Hétfőn március 15-e volt, amit itt az emberek nem vesznek figyelembe különösebben, mert nekik senem nemzeti, senem ünnep. Mi azért megünnepeltük egy misével. Meg egy rögtönzött versszavalós zászlónézegetős vetítéssel.

Kedden elalvás, miszticizmus, ebéd a kopt kebabosnál, este meg rohanás edzésre, előtte sparringolás Thomassal, összevertük egymást baáti alapon, fejtől lefelé, rettenetes, így nem lehet normálisan küzdeni, a másik meg hogy állandóan a földhöz vágott, mert ő ismer jó eldobálós technikákat, amiket én nem gyakoroltem.

Szerdán kezdődött a királyság, ingyenes hajnali edzések, első felvonás. Szerencsére szereztem kölcsönkerót, letekerve gyorsan odaértem, és reggel 6-tól volt egy 4 órás edzés. Király volt! Bár gyűlölök reggelente fölkelni. A szerda többi része kicsit fáradtan telt, este már nem is tudom, volt valami, de elfelejtettem. Ja, Eszti egy budapesti tanárának Lactancianusról tartott előadását hallgattuk meg, több kevesebb sikerrel.

Csütörtökön is volt edzés, de csak két óra, azután átmentünk a közösségi terembe, és kaptunk kínai teákat, meg reggelit. Hazasiettem, meg el a contextual theologyra, az jó volt, és utána Csabával ebédeltem megint a koptnál, aki szereti a magyarokat. És finomat és jó nagy adagot is ad, de egy héten nem lehet kétszer nála enni, mert az kicsit sok... Anyagilag. Délután aludtam két órát a tetőn, mert sütött a nap. Meg elmentem edzésre.

Péntek reggel is 6-órás edzéssel kezdődött - csak ma tajcsi volt, amit félig a mester felesége tartott. utána hazajöttem, és nem tudom, mi volt. Arra emlékszem, hogy voltunk forrócsokizni, meg vásárolni. Meg este elmentünk bulizni, de amint tehettem hazajöttem, mert elég alja volt.

A szombaton meg megint korán keltem, mert mentünk Luxemburgba. Erről nem írok sokat, mert meg lehet nézni a képeket, azok többet mondanak minden szónál, illetve a képaláírások kicsit visszaadják a hangulatot.

Vasárnap meg megint görög liturgia volt, csak most egy 80 éves atya tartotta, akivel jót beszélgettem utána. amúgy meg mostam és porszívóztam,meg rendet raktam, meg ilyenek, szóval bá ma sem tanultam, kicsit legalább úgy érzem, hasznosan telt a nap!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr621858187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása