HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

szünet után

2010.04.24. 01:20 TomiFeri

- Ez a kilátásom mostanában. Beépítik még a tűzfalam is!

A szünetet otthon töltöttem, azért nem írtam le mi van velem, mert mindenki tudta, mert mindenkivel beszéltem, úgy kellett nektek, a nyakatokon lógtam két hétig!

De visszajöttem, és történnek a dolgok, csak néhány a fontosabb történések közül;

Autóval jöttünk vissza, Otti és Franci, Zita István és én. Az első két lány és István erdélyiek, Zita meg én pestiek, Franci és Zita csak látogatóba jöttek, mi hárman maradékok meg "örökre". Ennyit az arányokról!

Szombat éjjel érkeztünk, vasárnap sokáig pihentünk, majd találkoztam Zitával, és a várost jártuk egész nap, megmutattam neki, amit lehet. Este voltunk misén a katedrálisban, és utána az Arenbergen keresztül kisétáltunk Heverlee-be ahol coach-surffel egy orosz matektanárnál szállt meg. Tőle kaptunk speciális orosz vacsorát, és egy kínai teaszertartást. Rejtői utánérzés: 4 nemzet képviselői ültek az asztalnál: két magyar diák, egy orosz tanár, egy kínai teaszertartás, és mindez angol nyelven...

Hétfőn kezdődött újra a hajnali edzés, illetve volt meditálós buddhizmus óra, amire Zita is eljött. Délután még megnéztünk ezt-azt, főztünk, este pedig bulizni vittük Zitát, hogy megtudja, milyen itt az élet. A képen ezt illusztrálja.

Itt balra meg Elemér és Bucó látható, akik végre először vannak közösen külföldön, élvezték, mindenhova együtt mentek!

Zita kedden elutazott. Nekem reggelente edzéseim vannak, szerdán megírtam egy kétoldalas pszichológia cikket, kb. ezek az említésre méltó dolgok.

Csütörtökön nem volt edzés, hanem motivációs pszichológia, nem értettem. Utána Francival elmentünk Villers-la-Ville-be, ami egy kedves kis vallon város innét délre, egy 8-900 éves ciszterci kolostorrommal. Ebben a romban bolyongtunk egész délután, akkora, hogy órákat lehet mászkálni benne, tényleg nagyon szép, képek róla a picasán, vagy a képre kattintva!

Röviden ennyi, mióta kint vagyok. Ja, és tegnap este sétáltam egy ring-kört, 8,4 km háztól házig. Ennyit a fjordokról!

Ez meg egy zene-videó a mai kifekvés- élményemhez:

Download:
FLVMP43GP
Download:
FLVMP43GP
Download:
FLVMP43GP
Download:
FLVMP43GP

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr791947110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zit_zit 2010.05.07. 18:12:51

hellohallo!

udv Burgosbol!

haha, tudok am ilyet is: ¿ meg ilyet ¡ ¬ ç
eljen a spanyol billentyuzet. :)

puuuu!

Csodatevő Nikola 2010.05.18. 00:56:51

mi ez a lustulás, Szapi? Sehol egy poszt, majd egy hónapja! azt sem tudom, mi van a fjordokkal.
süti beállítások módosítása