HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 24.

2010.02.25. 00:55 TomiFeri

Ma nem volt órám, de megpróbáltam hasznosan tölteni az időt. Felkeltem, tussoltam, és bementem a TO-ra, de nem volt nyitva. Itt kezdett borulni a rendszer. Meg akartam nézni a jezsuita templomot is, de az sem volt nyitva. Vettem viszont egy kék Katolieke Universiteit Leuven pulóvert. A székesegyház a főtéren nyitva volt (balra), ami megnézhető belőle, az szép gótikus, de az apszisa meg fizetős múzeum, az ilyenért valakinek mindig szívesen letörném a kezét, nem tartom valami keresztényi dolognak. Vásároltam a lidliben, és hazajöttem.

Ebédeltem, és beszélgettem Esztivel meg Soltékkal, aztán gépeztem, és lementem tanulni a pedagógia kutatásmódszertant, de meglehetősen nehezen haladok, kicsit rosszabb csak, mint az angol Origenész szöveg.

Este imádkoztunk a kápolnában, skájpoltam pár emberrel, és vacsora közben megnéztem a Keresztapa 3 végét. Most meg följöttem és lefekszem lassan, mert holnap óra lesz. Fáradt buta nap volt ez, de csináltam sok képet, meg lehet nézni ügyesen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr431788417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása