HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 21.

2010.02.22. 03:10 TomiFeri

Ma is kicsit tovább aludtam, mint egészséges volna, de cserébe TAKARÍTOTTAM! Mondjuk csak azért, mert Gusztival potyára mentünk el a Pangaeába, mert zárva volt, és amikor hazajöttünk, erőt vett rajtam az elkeseredés a sok por meg kosz miatt, és felporszívóztam. Utána sikerült skájpolni az otthoniakkal jó hosszan, majd elmentünk felderíteni Leuven északi részét, de az egy kikőtős gyártelepes részen kívül nem sok látnivalót rejt; van ugyan valami bencés apátságféle, ami körös körül van véve kerítéssel, de van benne egy ilyen aranyos kis szobor:

Hideg is volt, meg egy téves buszjárat miatt elkavartunk (igen ez egy ekkora városban is megoldható...) ezért hazajöttünk. Judittal főztünk vacsorára krumplipürét, meg rántottsajtot, ami nekem igazság szerint ebédnek felelt meg, hiába ettük 9-körül.

Aztán skájpoltam Amerikában Bálinttal. Vagy Amerikába Bálintta'. Vagy hogy írják ezt... Meg csetteltem másokkal is, erős volt a kísértés, hogy Gusztiék után menjek a Stukkba jazzkoncertre, de hideg volt, és mosnom kellett még, illetve fölhívtam őket, és már nem voltak ott, szóval maradtam itthon. Végül odatettem egy mosást, és megnéztünk még egy filmet, most pedig várom, hogy kész legyen a szárítás, mert BENNE VAN A PIZSAMÁM!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr761779920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zit_zit 2010.02.22. 12:08:22

te, pizsamabajnok :D
köszönöm a képeket!
süti beállítások módosítása