HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

megint néhány nap, meg nemzeti ünnep

2010.03.15. 13:34 TomiFeri

A harangjátékos szerda óta mik is történtek?

Csütörtökön Contextual theology volt, most nem maradt el, jó volt, érdekes. Kicsit nekem inkább lelkigyakorlatos mint tanulós jellegű, de az csak javára válik. Este megint egy rettenet jó edzés volt, 5-től mozogtam magamban ott, ugráltam pillangósat meg mindenfélét, az edzésen meg a mester foglalkozott velünk, magyarázta a technikákat, és rajtam mutatta meg az értelmezéseket. Ez a király!

Pénteken Solttal voltunk a piacon, és vásároltunk. Meg Gusztival letekertünk a használt boltba, és ott lőttem egy Timberland pulót 5 euróért. Klassz hely az!

Szombaton Kinga, Margit, Solt, Csaba meg én így öten elmentünk kirándulni. Itt meg lehet nézni a képeket is. Voltunk Gentben, Ostendében, meg hazafele egy m-betűs városban. De ezekről nem írok részletesebben, mert szépek voltak, a többi élmény meg elolvasható a képek alatt. Este aztán még elmentünk bulizni páran, amiben az egyetlen jó egy Brugs-os pohár, ami kis 2,5 decis, korsó alakú, nagyon cuki!

Vasárnap alig alvás után felkeltem, mert megígértem Józsinak, hogy 10-re lejövök én is az ismerőse tartotta görög liturgiára. A kápolna ilyenkor tök zsúfolt, de azért szép volt. Utána Gusztival megebédeltük a pénteken vásárolt csirkét, és amikor a többiek elmentek, megnéztünk egy filmet. Délután skájpoltam haza, közben feltöltöttem a képeket, és utána aludtam. Elmentem még a Stuk-ba, ahol vasárnap esténként jazz-koncert van, de nem volt olyan erős a trió, mint a Waterloo sör, amiből kettőt ittam, és a második poharát privatizáltam. Ez a 10. darab a gyűjteményben! Itthon még kicsit beszélgettünk a görögökkel, meg megkínáltam őket a tepertővel, ami február eleje nem fogyott el... Kellene belőle pogácsát sütni!

És Gusztival megmásztuk a légballont! Ezek mennek itt, meg a bárányfelhők!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr111841157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zit_zit 2010.03.18. 01:52:17

... nem csak a bárányfelhők mennek itt, hanem Lukács atya is velem szembe a suliban. Döbbenet.

a 10 poharak ottani gyűjtés, vagy még otthon kezdted el?
süti beállítások módosítása