HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 19.

2010.02.20. 00:41 TomiFeri

Föl is keltem, a piacon is voltam (meg közben bementem a központi könyvtárba is), és amikor hazajöttem, rájöttem hogy nem verek be egy egy eurós lasagnát, mert péntek van, és úgynevezett nagyböjt, szóval majd holnap. A piac amúgy tényleg olyan, ahogy Csaba (a teológus) mondta; drága ételek, és olcsó ruhák vannak, ezutóbbiak viszont olyan nyomik, hogy nem vettem semmit. Majd elmegyünk egy hétvégén a brüsszeli piacra, ott minden van a használt laptoptól kezdve.

            Itthon Gábortól kölcsönkértem egy könyvet a délutáni órára, beleolvastam, de nem tetszett nagyon, így az előadásra is egyre fogyó reményekkel mentem el. Ez az önbeteljesítő jóslat olyan hatásos volt, hogy az előadás el sem kezdődött, hanem kiderült, hogy 4-kor kezdődik (mi kettőre odamentünk, mert senki nem mondta, hogy más időpontban kezdik, mint múlt héten). Ez még jobban elvette a kedvem, mert délután mosni is akartam, de így csúszik megint minden. Lesétáltam a teológiára, de Rita Dehaes persze ilyenkor szabadnapos, nem tud segteni.

            Itthon csináltam mindenfélét, például Gabival spálykoltam. Aztán elmentünk órára (philosophy of God), amit William Desmond (balra), Európában elismert filozófus tartott. Kicsit fáradt volt, mert ma ért haza Rejkjavikból. Vagy ilyesmi. Minden esetre az órai aktivitásom annyiban merült ki, hogy hóembert rajzoltam, aludtam, akváriumot rajzoltam, és vége lett. Ez az óra sem nyűgözött le sajnos, be kell újítanom majd egy pszichológiát, mert a teológia kezd kifújni. Hazafelé még vacsoráztam egy olcsó-menüt az Almában (így hívják itt a menzát, nagyon jóó! Otthon is be kellene vezetni; büfé helyett alma), és hazasétáltam. Borotválkoztam, megint nem sikerült mosni, és átmentem imára a kápolnába. A görög rítus szerint előszenteltek szertartása volt, érdekes, tetszett.

            Este filmet néztünk, de én később kapcsolódtam be, és nem értettem (Tarkovszkij Solaris c. filmje volt), ezért elrámoltam, mert én voltam a napos, és végre odatettem a mosást! Vagyis megint hajnalban kelhetek fel kipakolni a szárítót. Pedig pihenni kellene, mert holnap Stella Artois gyárlátogatás lesz!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr731775018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zit_zit 2010.02.22. 12:05:02

ez akkor itt jobb felül a kp könyvtár?

TomiFeri 2010.02.22. 15:23:30

jepp, ez itt a központi könyvtár nagy olvasója, nagy és komoly hely, nem fogok ott sok időt eltölteni! :D
süti beállítások módosítása