HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 14.

2010.02.15. 01:27 TomiFeri

Ma is egy kicsit tovább aludtam, mint terveztem, de nem bántam annyira. Így alakult, hogy fél 1 körül reggeliztem, és akkor indult a nap.

            A délután a karajfőzés köré szerveződött; 1-kor odatettem, és 4-kor lett kész. A kettő közötti időt többnyire a konyha közelében töltöttem el; tanultam a nappaliban, cseteltem a portásfülkében, meg ilyenek, közben rendszeresen kevergettem a karajt, le ne kapjon. De sikerült, és nagyon jónak tűnik, kicsit ettem belőle, és eltettem a hűtőbe. Kicsit még néztem azt, hogy Eszti miféle furcsa vacsorát készít (zöldség, rizs és krumpli – 3 féle köret, semmi hús, vagy akármi értelmes), majd Judittal elmentünk a délutáni flamand nyelvű misére. Akármennyire katolikus város meg egyetem meg minden, alig van mise, délután kb. ez az egy a székesegyházban vagy micsoda ez. Sint Peter Kirk. Nem volt ministráns, csak egy néni olvasott föl néha ezt azt. Kórus sem volt, néha elindítottak valami zenét a lejátszóról. A miatyánk lekezelős részét már ülve csináltuk, és kimaradt az agnusDei. Furcsa mise volt ez, az szent!

            Itthon épphogy összeszedtem a szupi fülesem, és átsétáltam a Pangaeába, mert Guszti ott volt, gondoltam megnézem, mi a helyzet vele. Amíg még ímélezett addig zenét hallgattam, majd hazajöttünk, és főztünk kiváló spagettit a pincében talált darálthúsból. Ennek ellenére tényleg finom lett, a lányok is kértek belőle, és nekik is ízlett. Már a főzés közben elkezdődött egy nagyszabású koli-sörkostoló, így a mai vacsoránk tényleg jól sikerült, mert az étel is finom volt, és közben egymás után töltötték nekünk a jobbnál jobb söröket. Vacsora után Guszti elment egy jazz-koncertre, mi maradtunk söröket kóstolni, amiből a végére egy egész mély filozofálás lett az élet (és a csodák meg a vallás) értelméről. Vagy 20 féle belga sört kóstoltunk végig, Csaba (a teológus) vezetésével, mert ő már itt él egy ideje, tudja, melyik lukból milyen szél fúj. A sörkóstolás után elpakoltunk, visszaért Gusztáv, Eszti meg még nem aludt a szárítógép miatt, így beszélgettünk kicsit. Amikor a szárító is készlett, meg addigra mi is, akkor már inkább elvonultunk ki lefeküdni, ki meg kitalálni, milyen órára is menjek be holnap?!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr211759106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borcsusz 2010.02.15. 23:03:37

néha olyan érzésem van, hogy aludni mentél ki

borcsusz 2010.02.15. 23:07:15

semmi valentin-napi üdvözlet??? meg milyen lukról és szélről beszélsz? és teológus ráadásul... kész fertő ez a Leuven. meg a pincéből darálthús? jesszus... dr hannibal lecter
abbafejeztem. de csak mára.
süti beállítások módosítása