HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

'10. február 26. - péntek

2010.02.27. 14:13 TomiFeri

Mivel tegnap hajnal 3-ig skájpoltam Londonnal, kicsit eokáig aludtam megint. Egy reggeli/ebéd után tanultam, és Gusztival elmentünk itthonról. Neki órája volt, én meg megnéztem egy használt-boltot, ahol mindent lehet kapni, ai használt. Nagyon durva!

Utána benéztem a BND-be, hogy gyúrjak egy kicsit, de nyitva volt a kungfu-terem, és nem volt bent senki, így bementem oda, hogy mozogjak kicsit. Ennek az lett a vége, hogy edzettem másfél órát; a bemelegítéstől kezdve végigcsináltam majdnem minden formát,amit valaha tanultam (és eszebe jutott), erősítettem - rendes olyan edzés volt, mint otthon, és végre elfáradtam! Így jöttem haza kicsit kimerülve, a kápolnában imádkoztam a többiekkel, és vacsoráztam, és elintéztem pár dolgot a gépen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr521796989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása