HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

de baker

2010.03.31. 16:38 TomiFeri

az hogy de baker egy szoborra van ráírva, ami cipókat visz, alighanem pék.

ki az? korán kel, lisztes a ruhája, és nem a pék?

-De, a pék!

Ez a vicc nagyon király!!! 

A lényeg a lényegben, hogy már megint egy ideje nem írtam, mert sok fennforgások történtek, amik elvették az időmet.

Szombaton például Amszterdamban voltam. Erről megint nem írnék sokat, mert nem kevés kép van a picasán, amik alatt szövegek, a kirándulás egész jól rekonstruálható belőle. Szombat este volt még Balázs legénybúcsúja, 11 körül indultunk el, és hajnal 6-ra értünk haza (figyelem, bejátszott közben egy óraátállítás), és ez alatt az idő alatt 4 sört ittunk meg, ami még az átállást beleszámítva sem jó arány! De kellemes volt.

Vasárnap alvós napot tartottam, pihentem sokat.

Hétfőtől kezdődött a királyság, mert elkezdtem járni a hajnali edzésekre. Még csak szerda van, de már kezdek elpilledni, aludni kellene délutánonként ebéd után, ha rendes időben kiszámíthatóan lenne az ebédem. Majd ha visszajöttem szünetről ráállok valami olyasféle életritmusra, most úgyis csomagolási láz van, próbálom összeszedni magam, meg a dolgaim, hogy miket viszek haza. Például 33 üveg sört, de azt szerencsére nem én, hanem Csabi autóval.

Most meg egész nap olyan furcsa idő van; hatalmas (többnyire észak-nyugati) szél, és félóránként váltakozik a szikrázó napsütés, és a beborult-felhős idő, ami minden második alkalommal záporokkal áztatja meg az amúgysem szomjas belga földet.

Xavért idézve tehát; ezek mennek itt, meg a bárányfelhők!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr751884435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása