HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 18.

2010.02.19. 00:40 TomiFeri

Ma is kicsit elaludtam, de hamar összekaptam magam, és bementem a teológiára. Nem jött be ugyan a Contextual theology tanár, de mi a csoportok összejöttünk, és külön-külön megbeszéltük, mi lesz a féléves témánk. A miénk az encounter. Még meg kell nézzem a szótárban, mi is ez, ott nem mertem kérdezni, csak a bólogatós mosolygós taktikát használtam. Nagyon működőképes! A csoportunkban van egy Országh Judit, magyar illetőségű, Joan nővér, filippi származású, Eduard, a tanzániai úriember, meg egy Mikhal nevű lengyel, és egy indiai, akinek nem tudom a nevét. Joshy! Megtaláltam egy ímélben! Na szóval velük fogunk fél évig az encounteringelésről beszélgetni, teológiai szempontokból megközelítve azt.

            A megbeszélés után összefutottam Esztivel aki ment be egy jegyzetért, aztán hazajöttem a nagyszerű tegnap vett egyeurós kajákat megenni. Tűrhetőek. Ennyi pénzért… Olyanok, mint a Balatoni világos; ennyi pénzért belefér, hogy ilyen rossz… Ebéd után tesókkal teologizáltam kicsit skájpon, majd Gusztival elmentünk vásárolni. Egész ismerős érzés lett úrrá rajtunk, amikor szembejött egy cigányasszony, de amikor megláttuk, hogy a 10 éves forma fia mellette jön dohányozva, az alulmúlta az otthoni valóságot is. Viszont vettünk végre Gusztinak telefont, így el lehet érni már őt is! Itthon pucoltam krumplit, és elmentem edzésre, végre ma sem késtem, és be tudtam melegíteni rendesen! Az edzés a szokásos volt, sokat álldogáltunk állásokban, ütögettük egymás akupresszúrás pontjait, és kicsit formáztunk. Közben a mester végig a szeretetről és az egészségről beszél, és mindenkit rá akar venni, hogy vegetáriánus legyen.

            Edzés után hazajöttem, vacsoráltam egy jót, és kicsit hezitáltam, hogy elmenjek-e Guszti után egy multiethnic vacsorára, ahol mi magyarok az általam pucolt krumpliból készült krumplistésztával képviseltük magunkat, de végül nem mentem, mert skájpoltam itt. A skájpon keresztül áldást is lehet kapni! Legkirályabb!

            Most meg lefekszem, mert holnap meg akarom nézni végre a piacot, hogy milyen a felhozatal. Állítólag az étel drága, viszont jó minőségű, a ruhák viszont olcsók, de kínai vackok. Ez utóbbi nekem tökéletesen megteszi, utána majd hazajövök egy egyeurós lasagnát beverni, hogy nehogy rászokjak a piacos-burzsuly ételekre!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr11772150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borcsusz 2010.02.19. 01:00:08

Szappppiiiiii! (ezt ilyen nagyon magas hangon és jó hosszan elnyujtva képzeld el) Kérdezhetek? Jó. Szóval: keresett már valaki a belga számodon Magyarországról? .... Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi. Hi.

TomiFeri 2010.02.19. 01:10:39

Bori! "annyit kértelek már, hogy hagyd ezt a tetves rohadt buta viccet, de te mindig elmondod ezt a tetves rohadt buta viccet!"

honnan idéztem?

Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi.
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi.

zit_zit 2010.02.19. 20:08:48

kitől és hogy kaptál áldást szkájpon? ez engem is érdekel :P

zit_zit 2010.02.19. 20:13:00

toljál föl képeket is néha, úgy színesebb, vagy nincs nálad mindig a gép? vidd magaddal néha :)
süti beállítások módosítása