HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 15.

2010.02.16. 01:26 TomiFeri

Ma viszonylag közepesen semmilyen napom volt. Vagy egészen semmilyen. Megint délig aludtam sajnos, ébredés után levágtam a hajam és tusoltam gyorsan.

            Elmentem suliba, beültem egy Szakramentológia és liturgika előadásra, de valahogy annyira unalmas volt, hogy a második feléről eljöttem. Gondoltam beülök arra az órára, amire Józsi, de amikor benyitottam, Józsi beszélgetett ott kettesben a tanárral, így az első megdöbbenés után rövid magyar nyelvű mentegetőzés után kijöttem.

            Emígy lehangolva hazajöttem, és egy kicsit nem tudom, mit csináltam. Talán gépeztem, aztán lementem ebédet főzni magamnak. Rizsa volt a tegnapi karajjal, egyszerű, de jó lett! Ebéd után megint nem csináltam semmit, csak kicsit gépeztem a portás-szobában, mert ott van kampusz-net. Illetve imádkoztam is. Megjött Guszti az órájáról, és akkor kiderült, hogy mi még főzünk vacsorát is, így estére sütöttünk krumplit, meg tojásrántottát, a lényeg, hogy változatosan étkezzünk!

            Vacsora után Guszti és Eszter elmentek bulizni, a koli többi részének egy harmada meg megnéztük a Keresztapa triológia második részét. Hosszabb volt, mint érdekes.

            Most meg gyorsan lefekszem, mert holnap nekem lesz végre órám 9-től.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr71762190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása