HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 16.

2010.02.17. 02:31 TomiFeri

Ma a 9-től kezdődő órát csendesen elaludtam, mert amikor felkeltem és köhögtem 20 percet, akkor meggyőztem magam, hogy betegen nem megyek ilyen korán sehova, és a Szent Tamásos etika nem annyira érdekel, hogy fél évig azt hallgassam. Így kipihentem magam, és bementem 11-re a Miszticizmus órára, ami megint jó volt, csak nem volt nálam minden olvasnivaló, ill. Origenész angolul még kicsit erős nekem. Az óra után Országhné Judit segített pár dologban; megmutatta a toledót, meg ilyenek.

            Hazajöttem, mivel a délutáni Buddhizmus óra elmaradt, tegnap tartotta meg a tanár. Csak erről nekünk nem szóltak. Ezért inkább itthon tettem vettem egész délután.

            Este elmentünk kungfura. Végre egyszer nem késtünk! Nem volt bemelegítés. Ez meglepett; futkározással kezdtünk, aztán jött megint a bevett, órákat álldogálunk az állásokban rész. Biztos praktikus, meg látom az értelmét, de technikákat tanulni jobban szeretnék. Ma nem is formáztunk, mert valamiért elkezdtük edzeni a test különböző pontjait, amik fájnak (sípcsont például, meg hasonló ilyen nyomós-pontok). Edzés után tusoltam, és hazajöttünk, kicsit beültem az imára is, és vacsoráztam.

            Ekkor még nem tudtam, hogy mi vár rám, szerettem volna lefeküdni,és kicsit kipiheni a betegséget. De átjött Mendi a holland lány, vele söröztünk ill. pálinkáztunk a pincében, közben Eszti elment Zsófiért, majd idővel mind elindultunk át a Seven Oaks-ba, az utcán kiegészülve Andressal, Stiggel, Ricardóval, Loiccal, és nem utolsó sorban Anával meg Alessandrával. A helyen már ott voltak Esztiék, így buliztunk sokáig. Én mondjuk hazajöttem fél kettőkor, de Guszti 4-ig maradt, Eszti meg úgy hatig, így még szemtanúja volt két verekedésnek is. Mi mindenből kimaradok, ha ilyen korán hazajövök…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr11767983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása