HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 11.

2010.02.12. 18:30 TomiFeri

Ma sikerült ügyesen fölkelnem, tusoltam-reggeliztem, és Esztivel elmentünk az orosz filozófia című órára. Egy alighanem orosz származású férfi tartotta, aki igen érdekes akcentussal igen érdekes dolgokról beszélt. Próbáltam kérdezni, de az ő válasza nem volt meggyőző, meg beleszólt az utolsó padból egy elborult amerikai filozófus-fiú is, akinek szintén tűrhetetlen kiejtése volt, ezért nem is forszíroztam tovább, miért tartom hülyeségnek amit a neoplatonisták mondtak.

            Ez után volt egy óra szünet, hazajöttem, és összepakoltam. Meg talán ettem is valamit. Visszamentem a Filozófia tanszékre, meghallgatni a Philosophy og God című órát, amin ott volt Eszti is, illetve eljött Gábor is, akit én még nem láttam a kollégium falain kívül. Óra előtt kicsit beszélgetett velem az előző órán megismert amerikai fiú a korábban felvetett problémámról, de mivel nem értettem amit mondott, a szokásos mosolygós-bólogatós technikát alkalmaztam. Úgy érzem, nagy egyetértésben és kölcsönös megbecsülésben váltunk el. Az óra azonban elmaradt, mert a világhírű professzor az Államokban van, a titkárnője meg nem ért ide a nagy hóra való tekintettel. Ez kicsit elvette a kedvem megint az élettől, de kesergés helyett inkább hazajöttem.

            4-re átmentem a Teológiára, a Contextual theology fantázianévre hallgató órámra. Ez maradt el tegnap. Ettől az órától vártam a legtöbbet, és így, egy alkalom után azt hiszem már kijelenthetem, hogy nem fogok csalódni, tényleg hihetetlen színvonalas, normális óra. Csak kicsit sokáig húzódott, mert a tanár úr szeret anekdotázni, ill. csoportokra kellett oszolnunk, és a mi csoportunk már megalakult; vagyunk benne egyelőre négyen, egy filippínó nővér, egy tanzániai és egy lengyel civil, meg én. Majd kell még egy ember.

            Amikor végre a csoportosdit is megbeszéltük, átsiettem a sportcentrumba a kungfu-edzésre, amiről késtem vagy 45 percet, mert elhúzódott az óra. De az edzés így is nagyon jó volt, élveztem, eljött Csabán kívül Guszti és Rita is, nekik is tetszett, ami külön jó! Edzés után még kicsit bindzsiztem ott, majd tusoltam és hazajöttem. Az este kicsit lassabban telt, mint azt terveztük, de így is kellemes volt, míg Eszti fürdött, sminkelt, hajat mosott, meg ki tudja még mit csinált, addig mi páran a konyhában pálinkáztunk, jó hangulatban. Úgy volt, hogy elmegyünk bulizni Esztiékkel, de közben az is bejátszott, hogy (a teológus) Csaba meg akart nekünk mutatni egy hangulatos kocsmát. Végül éjfél körül sikerült elindulni, Eszti és Zsófi mentek valahova bulizni, Csaba Guszti meg én pedig még elmentünk a Villa Ernesto kocsmába, ahol nem olcsó a sör, de annál finomabb, és jó zene szól. Így beszélgettünk kb. 3-ig, amikor már-már kitettek minket, merthogy zárni szerettek volna. Összeszedtük a cuccunkat, meg két szebb sörös-poharat, és eljöttünk hát, ha ennyire küldtek minket. Valamikor hazaértünk, még ettünk és boroztunk valamennyit, a lényeg a lényegben, hogy 5-kor sikerült ágyba kerülni. Jó este volt ez!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr371752876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása