HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 2.

2010.02.02. 22:22 TomiFeri

A dátummal ellentétben az utazás már február elsején elkezdődött, vagyis másfél hét lázas szervezkedés és búcsúzkodás után feltettek a buszra, és elindultam Leuven felé. 19 óra buszozás után Brüsszelből átjöttem vonattal, és kis kavarás után megtaláltam a magyar kollégiumot. Az eligazítás után elfoglaltam a szobám, és a kollégium többi lakójával elmentünk sétálni, meg enni. Jót ettünk, és sétálni a belga esőben meg páratlan élmény, főleg egy ilyen neocopfposztpaladrián stílusú kis makett-városkában.

Első benyomások röviden;

  • Esős az idő
  • Nem tudnak magyarul az emberek
  • Az egyiptomi gyrosos szereti a magyarokat (az orosz maffia elől menekült ide Budapestről)
  • A biciklik retkes rosszak (csak buta és csúnya holland biciklik -"tyúkkergetők" Benő/-, névtelen vackok. Se egy Puch, se egy Bianchi, még Peguot sincs.)
  • A szállás: egy ágy, egy asztal, egy polc, egy páncél-szekrény, meg egy csap, amiből nem jön a melegvíz, ha 5 percig folyatom se, meg éjjeliszekrény, és nincs kilátás. De összességében kielégítő!

Délután tehát ettünk, mászkáltunk, beszélgettünk, sok segítséget kapok az ITK-soktól, mert nekem semmi levél, se ilyesmi nem jutott, még térképem sincs. Kipakoltam, bepakoltam, és vacsoráztunk. Este volt ima, meg egy régóta itt élő lány búcsúztatása, ennek megünneplésére megnéztük Az ötödik pecsétet (jó volt, bár nem az a tipikus parti-film), majd volt még valami vetítés, de én inkább följöttem íméleket rendezni, meg ilyeneket. Egyelőre ennyi az első nap.

U.i.: lesznek képek is, ha rájövök, hogy működik a picasa!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr791728025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vicuskácska 2010.02.03. 22:52:32

Jajj,szia ott!
Az a durvulós,hogy én végig abban a tudatban voltam,hogy te Németországba mész. Így el is könyveltelek egy szerencsétlen lúzernak,hogy németek közt fogsz zúzni fél évig...

De így már mindjárt más, a balgák jófejek! Állítólag.
Vigyázz magadra:)

zit_zit 2010.02.03. 23:33:05

"Az egyiptomi gyrosos szereti a magyarokat (az orosz maffia elől menekült ide Budapestről)" :DDDDDDD

bendő 2010.02.04. 00:36:40

Csokimikulás!

Zsír a blog, majd told a képeket is, spannolj sokat a helyi arcokkal, és fűzd meg a flamandtanárnőt!
Na jó asszem most inkább alszom majd folytatom a kommentelést holnap! :)
süti beállítások módosítása