HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 4.

2010.02.05. 13:57 TomiFeri

Ma is a 8.45-ös harangjáték keltett, aminek nem örültem ’teljes szívemből’, mert 7.15-kor szerettem volna kelni. A be nem tervezett időeltolódás ellenére elmentem a hivatalokba, és meglepően hamar sikerült elintézni minden iratot, amit tegnap nem. Bár az egyik régebb óta itt-lakó fiúnak igazat kell adni; a belga bürokrácia tényleg rosszabb, mint a magyar!

            Az irodázás után csatlakoztam a többiekhez, akik addigra meghallgattak rendőrségi előadástól kezdve mindent. Az University Hall-ban volt nagy eligazítás, meg kirakodóvásár, ahol csomó ingyen narancslét lehetett inni, meg rengeteg papírt szerezni arról, hogy milyen lehetőségeink lesznek a kövi félévben (sport, zene, sörgyárlátogatás, stb.). Ezt megunva elmentünk a városházára, ahol tépünk sorszámot, de csak utána derült ki, hogy nincs meg mégsem minden szükséges dokumentumunk. Egy ideig néztük, hogy a feketékkel miért olyan gyors vajon az ügyintézés, de nem jutottunk biztos végkövetkeztetésre. Otthagytuk a városházát, hogy készítsünk például fényképeket, ahol buktam 6 eurót, mert nem működött rendeltetésszerűen az automata. Ettünk, majd csatlakoztunk egy Pangaeától induló városnézős sétához, ahol nem a különösebb nevezetességeket mutatták meg, hanem az olyan lényeges dolgokat, hogy hol lehet olcsón inni, meg fénymásolni. Így is hosszabb volt mint érdekes. Viszont láttam egy gyönyörű Cannodale biciklit, végre, az első tisztességes országúti a városban, ami nem idősebb mint én, és nincs elhanyagolva!

            A városnézés közben összehaverkodtunk hongkongiakkal (mennyire hasznos a csan-buddhista táskám?!), meg teáztunk velük meg olaszokkal, meg ezer egyéb nemzetiséggel, majd sajnos beültünk egy leuven-története előadásra, ami rettenetes volt, többnyire aludtunk.

            Utána Eszterrel (Károlis szabadbölcsész lány a koliból) kerestünk boltot, de először nem találtunk, aztán be volt zárva. Fáradtak és éhesek voltunk, mire visszaértünk, és itthon alig tudtunk enni, Havas atya (kegyesrendi) máris ránkmisézett, hogy legyen jó a félévünk. Aztán volt koli-gyűléses eligazításos geathering, ami után még ettünk meg pálinkáztunk kicsit.

            Néha sütött a nap, és már biztos, hogy Belgium fölött is kék az ég, csak ez viszonylag ritkán látszik…

            És van egy tűre szúrt légy az egyik téren, de ezt még nem sikerült lefotóznom, mindig elnapoltam valamiért, pedig tényleg király!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr361731658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bendő 2010.02.05. 14:54:29

Cannondale? :) Biztos valami amcsi túristáé volt nagyon szeretem a Cannondaleket:)

Kitartás!!! Úgyis találsz vmi jó forrást!

Majd szólj ha veszel bringát, mert biztos én is meglátok mellette egyet, amit egyszerűen nem lesz szívem annyiban hagyni, kérek kölcsön tőled pénzt és megveszem:D

Légy jó, addig is jó gyaloglást:)
(na jó csak vicc volt, ezért most biztos kinyírnál legszívesebben:))
süti beállítások módosítása