HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 17.

2010.02.18. 02:31 TomiFeri

Ma kicsit nehezen keltem, először 12-kor, ittam fél liter vizet, aztán 2-kor, megint kiszáradt szájra és torokra, az megint fél liter víz volt, és kezdtem helyrejönni. Tusoltam, és lementem megenni egy hamvazószerdai almát reggelire. Aranyos; Józsi görög-katolikus, neki hétfőn kezdődött a böjt, így ma vidáman evett valami húsos pizzát mellettünk!

            Délután kicsit lassú voltam. Rendet raktam, próbáltam gyógyulgatni. Gépeztem, meg a többiekkel beszélgettem. 6 körül Csabával elmentünk vásárolni, a ringen túlra a Delhaize vagy mi nevű boltba, ami viszonylag nagy, van választék, és olcsó is. Egyeurós lasagnából például vettem 4-et, az vagy 4 étkezés lesz, vagy kettő, majd meglátjuk, mennyire laktató. Vettem tésztát is, meg végre sikerült tejfelt és csokoládét, amikre már régóta vágytam. Hazajőve meg is csináltam a tésztát, megettem sajttal és tejföllel, mennyei volt! Nagyon éhes voltam már, mert az almán kívül nem volt bennem még semmi, és a betegség is egyre erősebb, kicsit elfáradtam. De aztán sikerült skájpolni az otthoniakkal, meg megültem kicsit itt a szobámban, és az is jót tett.

            Lementem, és kis beszélgetés után megnéztük a Wall-e című filmet. Meg a Babi nénit, meg a farkasos népmesést. Meg aztán Guszti még evett tükörtojást, neki megmutattam pár régi saját filmünket. Most meg megírtam a naplót, és lefekszem, mert holnap órám lesz!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr161767984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zit_zit 2010.02.19. 20:10:56

mit mondott nektek a papbácsi hamvazkodáskor?
itt másfélét mondanak, mint otthon.
süti beállítások módosítása