HTML

tomika a nagyvilágban

Kiküldtek ide Leuvenbe. Itt kint is ugyan olyan lusta vagyok, mint otthon. Ezért leírom ide, mik történnek itt, hogy ne kelljen minduntalan egyesével elmesélni! Olvassátok szeretettel!

Friss topikok

Linkblog

Leuven, 2010. február 10.

2010.02.11. 00:51 TomiFeri

 Nem a mai volt a legjobb nap mióta itt vagyok. Kezdődött ott, hogy a tegnap esti fergetegparti után megint rosszakat álmodtam, és 12-kor keltem, mert csak délután volt órám. 12-kor bekapcsoltam a gépet, ami elromlott, és nem volt hajlandó felállni, hiába hívtam ide a házban megtalálható informatikusok többségét. Szerencsére nem ment tönkre teljesen, és egy újratelepítés segített rajta, de az sok vesződség és pepecselés, amihez semmi kedvem nem volt. Főleg hogy 2-re mentem el a contextual theology-ra. Odaértem, ültem másodmagammal a teremben, és nem történt semmi, majd a laptopozós fiú kiderítette végül, hogy az óra holnap délután lesz. Ez egy kicsivel még jobban lehangolt, mert holnap délután amúgy is lesz két filozófiám, és bár nem ütköznek, de rohanhatok a filozófiáról át ide, erről meg le a fenébe kungfuzni. Aránytalanul vannak eloszolva a tanegységeim, az a nagy baj...

            Így, rosszkedvűen kószáltam a városban, felhívtam Esztit, aki szintén kószált, csak nem rosszkedvűen. Vásárolt, találkoztunk, és hazafelé én is vásároltam. Egy Sennheiser fülhallgatót, meg párizsit a match-ban. Ezektől kicsit jobb kedvem lett.

            Itthon folytattam a babrálást a gépen, sikerült mindent helyreállítani, és egy picit segítettem a többieknek rakottkrumplit főzni. Ettünk, és én gépeztem tovább, Eszti, Rita, Judit, Guszti és Csabi pedig elmentek sportolni. 8-tól Imádkoztam Józsival és a teológus Csabával, utána pedig megnéztük a Die Hard-ot. A vége felé megjöttek a többiek is a mozgásból, kicsit ettünk, beszélgettünk, és már megy is mindenki lefeküdni. Ők fáradtak, mert sportoltak ezer féle dolgot, én beteg vagyok még kicsit, tüsszögök, meg minden bajom van.

            Amúgy ma esett a hó, de nem csináltam képet a havas Leuvenről, mert annyi nem esett, hogy látványos lenne. Viszont ez az öt centi a buszközlekedést félig megbénította, úgy hallottam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiferi.blog.hu/api/trackback/id/tr981748298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása